Välj lan
Stockholms län
Uppsala län
Södermanlands län
Östergötlands län
Jönköpings län
Kronobergs län
Kalmar län
Gotlands län
Blekinge län
Skåne län
Hallands län
Västra Götalands län
Värmlands län
Örebro län
Västmanlands län
Dalarnas län
Gävleborgs län
Västernorrlands län
Jämtlands län
Västerbottens län
Norrbottens län
Ospecificerad arbetsort
Välj kommune
Välj yrkesomraden
Välj yrkesgruppe
Välj yrken
Driven ekonomiassistent sökes för kortare uppdrag!
StudentConsulting
Är du utbildad Ekonom? Har du erfarenhet av att arbeta med ekonomi? Har du god datorvana, är noggrann och effektiv? Då kan vi ha rätt tjänst för dig! Smarteyes har under många år varit en av Sveriges snabbast växande optikerkedjor. Vi har ständigt expantion och utveckling på agendan och har butiker även i Danmark och Tyskland. Smarteyes har idag ca 85 butiker och omsätter ca 650 Mkr. Smarteyes erbjuder dig en arbetsplats där eget initiativ, delaktighet, utveckling och samarbete med engagerade kollegor är en del av det dagliga arbetet.
Skapad : 23-02-2019 Ansökningsfrist : 08-03-2019

Ekonomiassistent 100 %
Uddevalla Pastorat
Uddevalla pastorat söker en Ekonomiassistent 100 % till pastoratets kansli. Uddevalla pastorat består av fyra församlingar, en kanslidel samt en kyrkogårds- och fastighetsförvaltning. Vi strävar efter att vara en arbetsplats som präglas av gemenskap, delaktighet, omsorg och respekt. Nu söker vi en ekonomiassistent till vårt kansli på Kvarnbergsgatan i centrala Uddevalla. Arbetsuppgifter: Tjänsten ansvarar för löpande bokföring, in- och utbetalningar, avstämningar. Ansvar för kontantkassa. Avstämning av likvidkonton och dagrapporter. Betalning av leverantörsfakturor.
Skapad : 23-02-2019 Ansökningsfrist : 12-03-2019

Ekonomikoordinator till logistikbranschen
AB Bemanningskontoret
Dina arbetsuppgifter Till vår uthyrningsverksamhet söker vi dig som trivs med problemlösning och fokus på detaljer. Som ekonomikoordinator kommer du att hantera och kontrollera kund- och/eller leverantörs-fakturor i stora volymer. Du kommer att hantera ett eller flera stora kundkonton och ha kontakt med operativ personal såväl som kunder och leverantörer.
Skapad : 22-02-2019 Ansökningsfrist : 03-03-2019

Administratör till Datek i Tumba
Randstad AB
Administratör Datek Industrielektronik söker nu dig som vill jobba administrativt i ett familjärt och teknikdrivet bolag beläget i Tumba. Värderar du dessutom kundrelationer och tycker om logistik är detta rollen för dig! Arbetsbeskrivning Som administratör hos Datek kommer en rad olika arbetsuppgifter ingå. Du kommer att stötta ekonomiavdelningen i fakturahantering, kund/leverantörsreskontra och ordermottagning. Du kommer även att stötta logistikavdelningen med diverse arbetsuppgifter såsom godsmottagning och packning.
Skapad : 22-02-2019 Ansökningsfrist : 21-03-2019

Ekonomiassistent till globalt företag i Kista
Adecco Sweden AB
Har du eftergymnasial utbildning och erfarenhet av ekonomirelaterat arbete inom kund- och leverantörsreskontra? Är du dessutom noggrann, positiv och ansvarstagande? Då har vi på Adecco uppdraget för dig! Om tjänsten Till vår kunds Operational Accounting Team söker vi en konsult som skall stärka deras kund- och leverantörsreskontra samt för hanteringen av dess reseräkningar, från kontroll till betalning.
Skapad : 22-02-2019 Ansökningsfrist : 04-03-2019

Serviceinriktad och erfaren ekonomiassistent till myndighet i Stockholm
StudentConsulting
Vi söker dig som är utbildad och erfaren ekonomiassistent till en heltidstjänst som ekonomi- och fastighetsadministratör. I denna roll kommer du ha 3 ansvarsområden: - Ekonomi: Fakturakontroll, kontering, projekt- och ekonomiadministration i Agresso, diarieföring i Platina. - Fastighetsadministration: projektadministration, information inom och utom avdelningen, mötesprotokoll, operativt stöd för verksamheten. - Reception: växel, mötes och konferensservice, information och service till hyresgäster, besökare, bud och medarbetare. Tjänsten är på heltid med start i mitten av mars och sträcker s
Skapad : 22-02-2019 Ansökningsfrist : 28-02-2019

Ekonomiassistent sökes till SOLOM i Sollentuna!
AB SOLOM
Om SOLOM SOLOM är Sollentuna kommuns största utförare inom vård och omsorg. Vi har ett brett utbud av tjänster och arbetar med såväl barn och ungdomar som vuxna. Vi är inte vinstdrivande utan hos oss används allt överskott för att utveckla och förbättra verksamheten. Vår strävan är att göra våra kunder mer än nöjda - en utmaning som kräver engagerade och professionella medarbetare.
Skapad : 22-02-2019 Ansökningsfrist : 08-03-2019

Administratör inom ekonomi till Swedbank Finans
TNG Group AB
Vill du jobba som administratör med fakturahantering på Swedbank Finans i Stockholm? Sök jobbet redan idag! Nu söker Swedbank Finans flera administratörer till gruppen inom billeasing i Stockholm. Rollen erbjuder dig en stor möjlighet att utvecklas inom administration på en av Sveriges största banker. Trivs du i en administrativ roll och tycker att ekonomi är kul? Då är du den vi söker! Välkommen med din ansökan! VAD KAN VI ERBJUDA DIG? Detta är en möjlighet för dig att utvecklas i rollen som administratör och lära sig mer om billeasing hos en av Sveriges största banker.
Skapad : 22-02-2019 Ansökningsfrist : 24-03-2019

Ekonomiassistent till organisation med fokus på mångfald och rättigheter
Ibn Rushd Studieförbund
Är du en erfaren ekonomiassistent? Vill du dessutom jobba i en organisation med fokus på mångfald, rättigheter och livsåskådning? Då kan du vara rätt person för oss! Dina arbetsuppgifter Som ekonomiassistent är dina främsta arbetsuppgifter kund- och leverantörsreskontra. Du kommer att arbeta med hela reskontraflödet, från kontering till utbetalningar. Kontering sker i programmet CentSoft. Du kommer även assistera förbundets ekonomiansvarig med bokslut, rapportering och  bokföring. Viss övrig administration, såsom arkivering och posthantering kommer också ingå i din tjänst.
Skapad : 22-02-2019 Ansökningsfrist : 03-03-2019

Kontorsansvarig ekonomiassistent till företag i city!
Avanzera AB
Vårt uppdrag: För vår kunds räkning söker vi en konstorsansvarig ekonomiassistent till ett bolag som bedriver utveckling av programvara för trådlös kommunikation. Totalt arbetar omkring 30 personer på deras Stockholmskontor. Tjänsten är en bred roll där ca 60 % innebär att ansvara för leverantörsreskontran, sköta fakturering, kontoavstämningar med mera. Resterande 40 % kommer du att vara kontorsansvarig och sköta inköp av kontorsmaterial, vara den primära kontakten med deras leverantörer, sköta konferensbokningar etc.
Skapad : 22-02-2019 Ansökningsfrist : 08-03-2019